The Friday the 13th Murders
Αυτή η ανατριχιαστική σειρά αποκαλύπτει αληθινούς φόνους που συνδέονται με την Τρίτη και 13. Δείτε πώς οι προλήψεις γίνονται αληθινές ιστορίες τρόμου.