Something for The City
Τελματωμένη με μια δουλειά σε ξενοδοχείο όσο το αγόρι της σπουδάζει Νομική μακριά, η ράπερ Σόνα καλεί μια αποξενωμένη φίλη να βγουν για ποτό.