Wanted: Dead or Alive
Η αστυνομία του Ρόουζγουντ αρχίζει να αποκαλύπτει την συγκάλυψη των κοριτσιών, γεγονός που τους οδηγεί να αμφισβητήσουν τον θάνατο του Ρόλινς.