Choose or Lose
Η αστυνομία εκδίδει εντάλματα έρευνας για τα κορίτσια. Η Μόνα ξεμπροστιάζει την Άρια επειδή βοήθησε την Α.Ν.Τ. στα κορίτσια, και η Άρια δίνει εξηγήσεις.