Last Snacks
Με τον Χοξ Μάρι να διαφεύγει και οι απειλές κατά του Τσάτο να κλιμακώνονται, η ζωή γίνεται δύσκολη τόσο για τις οικογένειες της Μπιτόρι και της Μίρεν.