Benign October
Μετά την κατάπαυση πυρός της βασκικής αυτονομιστικής ομάδας ETA, η Μπιτόρι ζητά απαντήσεις για την ανεξιχνίαστη δολοφονία του εκλιπόντος συζύγου της.