Το Νοσοκομείο του Νιούσαμ Παρκ
Ο Νικ κι η Κατρίνα αρχίζουν να αμφισβητούν όλες τους τις γνώσεις μετά από μία διανυκτέρευση στο Νοσοκομείο του Νιούσαμ Παρκ.