Ο Οίκος Χίντσινγκμπρουκ
Ο Νικ και η Κατρίνα εξερευνούν ένα ιστορικό σπίτι που έχει φιλοξενήσει αριστοκράτες, αλλά και φρικιαστικά στοιχειά.