Η Ντόμπος αποκαλύπτει ασυνέπειες στις καταθέσεις των μαρτύρων. Ο Ρεμπρόφ προσπαθεί να βάλει τα πράγματα σε τάξη. Τα σχέδιά του χαλάνε.