Το Impala του '61, του Ρότζερ
Ο Τσιπ και η ομάδα μετατρέπουν ένα Chevy Impala του 1961 για έναν ημι-συνταξιούχο ιδιοκτήτη καταστήματος ανταλλακτικών.