Το Ford Bronco του 1967, του Βίκτορ
Ο Τσιπ και η ομάδα σχεδιάζουν και βελτιώνουν το Ford Bronco του 1967, του πυροσβέστη και διασώστη Βίκτορ Λόπεζ.