Καταδρομέας των ΗΠΑ
Η ομάδα δουλεύει σε ένα φορτηγάκι Ford του 1950 ενός πρώην βατραχανθρώπου, που θεωρεί ότι είναι η ψυχή του αποθανόντα φίλου του.