Το πειραγμένο
Ο Τσιπ Φουζ και η ομάδα δημιουργούν ένα “πειραγμένο” Honda Civic του ‘95 με ωραία χρώματα, γρήγορη μηχανή και αγωνιστικά καθίσματα.