Η Ντανιέλ και το Μπέικον
Τα κορίτσια κάνουν έκπληξη στην Ντανιέλ με μια μέρα σπα, το ραντεβού του Άνταμ και της Ντανιέλ φανερώνει θέματα κι η Χέιζελ πάει σε νέο οφθαλμίατρο.