Έρχονται τα Χριστούγεννα των πεντάδυμων
Αφού λαμβάνει άσχημα νέα για τη Χέιζελ, η Ντανιέλ είναι αποφασισμένη να κάνει αυτά τα Χριστούγεννα τα καλύτερα που έχουν περάσει ποτέ.