Michael Mann
Ο σκηνοθέτης Μάικλ Μαν μιλά για την ταινία του 1995 "Έξαψη" και το πώς ήταν να δουλεύει με τον Αλ Πατσίνο και τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο.