Κοκκινολαίμηδες και ερωτικοί κατάσκοποι
Ο Ντον Γουάιλντμαν αποκαλύπτει μια μάστιγα από πουλιά, μια κατασκοπευτική κάμερα και την ανάπτυξη του πόκερ.