Η ναυτική διάσωση του Τζον Κένεντι
Ο παρουσιαστής Ντον Γουάιλντμαν μελετά ένα προεδρικό πρες-παπιέ, κοσμήματα και ένα κλουβί από τον καιρό του πολέμου.