Ένα Χιλιόμετρο Τη Φορά
Η Γουίτνεϊ περπατάει στον αγώνα των οκτώ χιλιομέτρων και έρχεται αντιμέτωπη με την πιο βασανιστική εμπειρία της ζωής της.