Η μαμά ξέρει καλύτερα
Η Γουίτνεϊ προσπαθεί να φτιάξει τη διάθεση της μητέρας της, αφού ένα πρόσφατο γεγονός την έχει κάνει να νιώθει μελαγχολία.