Γουέλτον και Μαρσέλο
Ο Γουέλτον και ο Μερσέλο υποφέρουν από υπερβολική παχυσαρκία. Και για τους δύο, η βαριατρική χειρουργική είναι η μόνη λύση βελτίωσης των ζωών τους.