Το Στοίχημα του Δολοφόνου
Η εξαφάνιση ενός προπονητή οδηγεί την αστυνομία σε ένα κρυφό δίκτυο στοιχηματισμού και σε έναν τζογαδόρο που δεν είχε να εξοφλήσει το χρέος του.