Ποιος Πυροβόλησε τον Ντάρεντ Ουίλιαμς;
Κανείς δεν γνωρίζει ποιος ή γιατί θα σκότωνε τον παίκτη του NFL και πρώην αστέρα του λυκειακού πρωταθλήματος του Τέξας, Ντάρεν Ουίλιαμς.