Poor Sisyphus
Καθώς η Μερ αναγκάστηκε να κάνει ένα βήμα πίσω στην υπόθεση, ο Κόλιν πιέζει έναν τοπικό ιερέα σχετικά με τις ασαφείς συνθήκες που οδήγησαν τη μετάθεσή του στην ενορία.