Το επόμενο κεφάλαιο
Το διαζύγιο του Ματ και της Έιμι οριστικοποιείται. Η Μόλι αποφοιτά από το κολέγιο. Ο Ματ πηγαίνει στο Λος Άντζελες για εγχείρηση.