Crêpes Suzette
Στο Σαν Φρανσίσκο, η Τζούλια βολιδοσκοπεί την κατάσταση της πρόσφατης διασημότητάς της μαζί με τον διάσημο σεφ Τζέιμς Μπίαρντ.