His Visit: Day Seven
Στα βόρεια, στην παραλιακή πόλη Ιμπίριαλ Μπιτς της Καλιφόρνια, ζουν τρεις γενιές της οικογένειας Γιόστ που ασχολούνται με το σέρφινγκ.