His Visit: Day Five
Ο Μπούτσι κανονίζει μια συνάντηση μεταξύ του Σον και της Τίνα. Ο Τζον βοηθά τον Μπιλ και την Σίσι να αντιμετωπίσουν το παρελθόν τους.