Josie
Η Τζετ και ο απατεώνας ΜακΚέι οργανώνουν να κλέψουν το αυτοκίνητο ενός συλλέκτη. Η Τζόσι αναγκάζεται να παίξει ένα επικίνδυνο παιχνίδι με τον Τζούνιορ.