Γλυκές & πικάντικες αποκαλύψεις
Τζέι και Πάμελα μιλούν για το σεξ και την αναπηρία. Η Πάμελα αναλύει το ακανθώδες θέμα αναζήτησης συντρόφων και η έλλειψη εμπιστοσύνης την καταβάλλει.