Πρόοδος & νευρικός κλονισμός
Η Πάμελα μένει με τους γονείς του Τζέι εδώ και 5 χρόνια, όμως δεν έχει στενή σχέση με τον πατέρα του. Ένα μάθημα μαγειρικής είναι μια καλή ευκαιρία.