In the Name of the Father (ASL)
Μια έκπληξη περιμένει τον βασανισμένο από σκοτεινά οράματα Ντικ στο Black Spot. Εντωμεταξύ, κάθε παιδί αντιμετωπίζει τη δική του πρόκληση.