Now You See It (ASL)
Καθώς οι Λιρόι, Πόλι και Ντικ αναζητούν νέο σημείο να σκάψουν, τα παιδιά προσπαθούν να βρουν ορατές αποδείξεις για τα φαινόμενα που έχουν βιώσει.