Δεν Εγγυόμαστε την Ασφάλειά Σας
Δύο μαμάδες αντιμετωπίζουν τον τρόμο όταν οι πρώην τους κρατούν ομήρους τα παιδιά τους. Γίνονται διαπραγματεύσεις για να σωθούν.