Πάρτε με Όταν Έρθει ο Παπάς
Ένας οικογενειακός φίλος κρατά αιχμάλωτο ένα κορίτσι και ένας ύποπτος κρύβεται σε τουριστικό μέρος και τους κρατά όλους όμηρους.