Κόλαση ανάμεσα στις πολιτείες
Αστυνομικοί εντοπίζουν κλεμμένο στρατιωτικό όχημα, κυνηγούν δραπέτη με σπαθί που λέει ότι είναι ο Θεός, και καταδιώκουν ένοπλο κλέφτη αυτοκινήτου.