Ο Θάνατος του Μπιγκ Ρεντ
Ο Πάρκερ πλησιάζει τον στόχο του των 7,2 εκατομμυρίων δολαρίων, αλλά η μονάδα πλύσης Μπιγκ Ρεντ ξεμένει από πλούσιο χώμα.