Τέλος Παιχνιδιού
Χωρίς μισθούς, τα μέλη της δεμένης ομάδας του Τοντ στρέφονται ο ένας ενάντια στον άλλον. Η παράκαμψη του Πάρκερ τού γυρνάει μπούμερανγκ.