Ο Χρυσοθήρας κάνει του Κεφαλιού του
Η ομάδα Χόφμαν κολλάει στη λάσπη, ο Πάρκερ χαλάει τον εκσκαφέα του κι ο Τόνι δέχεται πλήγμα.