Θανατηφόρα Κατολίσθηση
Μια ξαφνική κατολίσθηση ρίχνει τον Πάρκερ από τα πόδια του ενώ δουλεύει σε μια τοπική επιχείρηση εξόρυξης σκληρού πετρώματος.