Το τεστ των πενήντα ουγγιών
Η ομάδα Τούριν σκέφτεται αντισυμβατικά, για να βρουν νέο έδαφος και να το ανοίξουν προς τιμήν του αείμνηστου πατέρα του Ντέιβ.