Latching
Μια ομάδα 20χρονων κοριτσιών στη Νέα Υόρκη και οι περιπέτειές τους μετά τις σπουδές. Η Χάνα πιστεύει πως έχει το ταλέντο να γίνει πετυχημένη συγγραφέας.