Queen for Two Days
Η Χάνα και η μαμά της πάνε σε ένα θέρετρο για γυναικεία ενδυνάμωση, όπου η Λορίν ελπίζει να ηρεμήσει και να διαχειριστεί την κατάσταση με τον Ταντ.