Second Sons
Το King's Landing έχει γάμο και ο Τύριον με τη Σάνσα περνούν το βράδυ μαζί. Ο Ντάβος απαιτεί αποδείξεις από τη Μελισάνδρε. Ο Σαμ και η Τζίλι γνωρίζουν έναν ηλικιωμένο.