Mhysa
Φινάλε κύκλου: ο Τζόφρι προκαλεί τον Τάιγουιν. Ο Μπραν λέει μια ιστορία για ένα φάντασμα. Ο Σαμ επιστρέφει στο Κάστρο Μπλακ.