Baelor
Η ζωή της Σάνσα κινδυνεύει και ο Νεντ παίρνει μια απόφαση. Ο Τύριον έχει ερωμένη και τον αναγκάζει ο πατέρας του να παλέψει στις πρώτες γραμμές.