The One Where Ross is Fine
Ρέιτσελ, Τζόι και Τσάρλι σε άβολο δείπνο στο σπίτι του Ρος. Ο Τσάντλερ κάνει λάθος όταν επισκέπτεται με τη Μόνικα μια υποψήφια βιολογική μητέρα.