Κατάβαση στον Κάτω Κόσμο των Μάγια
Ο Φιλ κι η Χέδερ κατέρχονται στον κάτω κόσμο των Μάγια για μια τεράστια υπόγεια σπηλιά που πιστεύεται ότι ζουν απειλητικά, αρχαία πνεύματα.