Φαντάσματα σε Ερείπια των Μάγια
Η Χέδερ και ο Φιλ αψηφούν επικίνδυνα τοπία και θανάσιμη άγρια πανίδα και χλωρίδα αναζητώντας το εκδικητικό πνεύμα των Μάγια, γνωστό ως Πέτρινη Κυρία.