Ξεσκεπάζοντας τον Μύθο
Ο Τζος Γκέιτς επιστρέφει στις ΗΠΑ με τα όσα στοιχεία ανακάλυψε, ούτως ώστε να διαπιστώσει μια και καλή αν το Γέτι υπάρχει στ' αλήθεια.